E-mail marketing en nieuwsbrieven

Klantprofielen, anti-SPAM, hoge afleverpercentages en uitgebreide statistieken.

Om nu en in de toekomst hoge afleverpercentages te halen bij verschillende providers en e-mail clients zoals Outlook, Hotmail en Gmail, hebben wij een partner geselecteerd die gespecialiseerd is in het verzenden van grote hoeveelheden (bulk) e-mail.

WOW media biedt uitgebreide mogelijkheden op het gebied van e-mail marketing: van het versturen van eenvoudige e-mail nieuwsbrieven tot complete integratie van e-mail marketing in uw Customer Relationship Management (CRM) processen.

  • Abonnees krijgen
  • Mailing voorbereiden
  • Mailing versturen
  • Statistieken
  • Aanvullende informatie

Abonneren (Optin/Optout)

In eerste instantie zal het zo zijn dat er op uw website aangegeven kan worden door de klant/relatie of hij een e-mail nieuwsbrief wil ontvangen. De klant krijgt hiervan een bevestigingsmail teneinde de inschrijving te activeren en krijgt tevens een bevestiging van de activatie (Double Confirmed Optin). Een dergelijke bevestigde inschrijving kan van grote waarde zijn bij de communicatie met klanten. Uiteraard is het voor klanten ook mogelijk om eenvoudig weer uit te schrijven via een zgn Single Optout (in de nieuwsbrief klikken op de link 'uitschrijven' en bevestigen met JA of via de website d.m.v. het invullen van het e-mail adres en bevestigen met JA).

Mailing voorbereiden

Een goede en doelgerichte nieuwsbrief maken is een vak apart. WOW media heeft alle kennis in huis om u te begeleiden bij het opstellen van een doelgerichte e-mail. De nieuwsbrief wordt vervolgens ook opgemaakt door WOW media, om er zeker van te zijn dat de technische inhoud voldoet aan alle eisen en de nieuwsbrief er in de meestgebruikte e-mail programma's.

De nieuwsbrief versturen

Als de e-mail nieuwsbrief gereed en getest is wordt deze via het systeem verstuurd. Het is mogelijk om een bepaald tijdstip aan te geven waarop gemaild moet worden, wij adviseren u daarin aan de hand van onderzoeken, onze ervaring en natuurlijk de resultaten (statistieken) uit eventuele vorige edities.

Statistieken

Een zeer waardevolle tool binnen het mailingsysteem is dat er grote hoeveelheden aan management informatie worden gegenereerd (klikstatistieken). Het is hiermee bijvoorbeeld mogelijk om te zien op welke link een klant heeft geklikt in een mail (of de meest geklikte links). Hiermee kan dan weer goed gemeten worden wat effectief is bij het mailen naar klanten en wat niet. Deze informatie kan gebruikt worden om nieuwsbieven steeds beter en effectiever te maken.

EEN op EEN persoonlijke marketing (klantspecifiek e-mailen).

Met de systemen die wij gebruiken is het zelfs om profielen van personen te verrijken zodat iedereen uiteindelijk zijn 'eigen persoonlijke mail kan krijgen met specifieke content.